
ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
Πολιτική Επικαιρότητα.
Αλλαγές στον εκλογικό νόμο των λεγόμενων ΟΤΑ.
Τα ζητήματα “κυβερνησιμότητας” στην Τοπική Διοίκηση, που επικαλούνται η κυβέρνηση και άλλες δυνάμεις, χρησιμοποιούνται σαν πρόσχημα.
Η κυβέρνηση της ΝΔ επαναφέρει ένα προκλητικό εκλογικό σύστημα, που καθιστά την πρώτη δύναμη παντοδύναμη – με ένα ποσοστό 43%. Θα μπορεί να εκλέγεται δήμαρχος και περιφερειάρχης, τη στιγμή που για το εργατικό σωματείο είναι απαγορευτικό να κηρύξει απεργία με ένα τέτοιο ποσοστό.
Όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις έχουν διαμορφώσει ένα ασφυκτικό, αντιδραστικό θεσμικό πλαίσιο στην Τοπική Διοίκηση, μετατρέποντας δήμους και Περιφέρειες σε μοχλό επέλασης της αντιλαϊκής επίθεσης… με αιχμές την παραπέρα οικονομική επιβάρυνση των λαϊκών στρωμάτων, την διεύρυνση της ανταπόδοσης, την εμπορευματοποίηση και συρρίκνωση βασικών κοινωνικών δομών και την ανατροπή των εργασιακών σχέσεων.
Είχαν κοινή στρατηγική επιλογή, να ευθυγραμμίζουν τη λειτουργία και τη χρηματοδότηση της Τοπικής Διοίκησης με αφετηρία τις ανάγκες και προτεραιότητες των επιχειρηματικών ομίλων, μακριά και ενάντια στις λαϊκές ανάγκες και αγωνίες, που διαιωνίζονται και παραμένουν ακάλυπτες.
Το ΚΚΕ και η ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ , με αρχή την ισοτιμία της ψήφου, όσο αυτό είναι εφικτό στις συνθήκες της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης, υπερασπίζονται σταθερά το σύστημα της απλής ανόθευτης αναλογικής και στην εκλογή των τοπικών οργάνων.
Αυτό γίνεται χωρίς καμία αυταπάτη για το ρόλο της Τοπικής Διοίκησης ως περιφερειακού κρατικού θεσμού, που ευθυγραμμίζεται με την αντιλαϊκή πολιτική του κεντρικού κράτους.
Με αυτήν την αφετηρία, εναντιωνόμαστε καθαρά :
- στην επαναφορά του ποσοστού – ορίου όσον αφορά την εκπροσώπηση των πολιτικών δυνάμεων στα Δημοτικά και Περιφερειακά Συμβούλια,
- στον εκβιαστικό Β’ γύρο, που εκτός του στόχου της ενσωμάτωσης ενισχύει τον προσωποκεντρικό χαρακτήρα στη λειτουργία αυτών των θεσμών, αναπαράγοντας φαινόμενα σήψης, παραγοντισμού, που γενικεύονται και σε αυτό το επίπεδο.
Κατά την άποψή μας….. πρέπει να αρθεί επιτελούς το θεσμικό πλαίσιο που απαγορεύει στα κόμματα να προβάλλουν ευθέως υποψηφιότητες στα όργανα όλων των βαθμίδων της Τοπικής και Περιφερειακής Διοίκησης…… Μια και πρόκειται για βαθιά υποκριτικό σύστημα, που τροφοδοτεί την ψευδεπίγραφη εικόνα των δήθεν αυτοδιοικητικών και “υπερκομματικών” υποψηφιοτήτων…..Για ένα σύστημα που παραπλανά και τελικά εκμηδενίζει την ευθύνη και τη λογοδοσία των πολιτικών κομμάτων ως προς τις υποψηφιότητες και τα πεπραγμένα των αιρετών τους οποίους έτσι κι αλλιώς υποστηρίζουν.
Λέμε ξεκάθαρα….. Η “κολοβή” απλή αναλογική που εισήγαγε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στην Τοπική Διοίκηση, αφήνοντας φυσικά αλώβητο τον εκβιασμό του Β’ γύρου, είχε ως στόχο ο θεσμός του δημάρχου – περιφερειάρχη να σηματοδοτεί τη διευρυμένη αστική συναίνεση στις εξελισσόμενες ανατροπές στην Τοπική Διοίκηση.
Η κυβέρνηση της ΝΔ παίρνει τώρα σειρά στην εναλλαγή των εκλογικών συστημάτων που μας έχουν συνηθίσει τα κυβερνητικά κόμματα και που καμία σχέση δεν έχουν με την πιστή αποτύπωση της λαϊκής ψήφου.
Αυτή η πρωτοβουλία της κυβέρνησης έρχεται να συνδράμει το κύριο έργο των αντιδραστικών αντιλαϊκών ανατροπών που ξετυλίγονται εδώ και χρόνια στο χώρο της Τοπικής Διοίκησης, άσχετα με το ποιο αστικό κόμμα είναι στο τιμόνι της διακυβέρνησης.
Αυτό που υπερασπίζεται η κυβέρνηση με το εκλογικό σύστημα που σήμερα καταθέτει, καθώς και οι νέες αντιδραστικές προσαρμογές που ετοιμάζεται να φέρει στην Τοπική Διοίκηση, είναι η επιδίωξη το κράτος και οι τοπικοί θεσμοί του να εξυπηρετήσουν πιο αποτελεσματικά και ενιαία τις γρήγορες μεταβολές των αναγκών και προτεραιοτήτων των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.
Για μας….Το αντιδραστικό εκλογικό σύστημα είναι μόνο ένα μέρος των αντιδραστικών κατασταλτικών σχεδιασμών τους, που μόνο ο οργανωμένος λαός και το κίνημά του μπορούν να ακυρώσουν.
Ειδικότερα ζητήματα.
Άμεσες πολιτικές υποχρεώσεις της Περιφερειακής Διοίκησης.
Στην προέκταση των όσων τέθηκαν στην συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, σχετικά με την εξέλιξη της πανδημίας του κορονοϊού, θεωρούμε πως είναι σκόπιμη η μεθόδευση συγκεκριμένων παρεμβάσεων της Περιφερειακής Αρχής, άμεσα….
- Για την εξέλιξη της πανδημίας ειδικά στις περιοχές της Χαλκίδας και της Θήβας και την παροχή κάθε δυνατής διευκόλυνσης στους αντίστοιχους Δήμους, ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες όσων χρειάζονται κοινωνική υποστήριξη.
- Για τον συστηματικό έλεγχο των μέτρων προστασίας που εφαρμόζονται στους χώρους δουλειάς.
- Για την παρακολούθηση, σε συνεργασία με τους Δήμους, της ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων και την ανάπτυξη συγκεκριμένων προσπαθειών για την μείωση του αριθμού των μαθητών κάθε τάξης.
- Για την προοπτική ασφαλούς λειτουργίας των Πανεπιστημιακών τμημάτων, που υπάρχουν στον τόπο μας και την εξυπηρέτηση των αναγκών χιλιάδων φοιτητών που ζουν με άγχος και ανασφάλεια.
- Για την λειτουργική επάρκεια των νοσοκομείων και την ετοιμότητα τους…. Και φυσικά για την άσκηση πιέσεων με στόχο την άμεση συμπλήρωση του υπάρχοντος ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού…. Ξεχωριστή φροντίδα χρειάζονται τα νοσοκομεία Θήβας, Χαλκίδας και Κύμης, καθώς και τα Κέντρα Υγείας στις αντίστοιχες περιοχές.
- Για την επανεξέταση της κατανομής των εμβολιαστικών κέντρων στην Περιφέρεια της Στερεάς και την παράλληλη αύξηση τους…. σε συνδυασμό, με την αύξηση πολιτικών πιέσεων προς την Κυβέρνηση, για την προμήθεια του απαραίτητου αριθμού εμβολίων στα πλαίσια αντιμονοπωλιακής λογικής.
- Συστηματική οργάνωση της παρακολούθησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των καταστημάτων που έχουν πάψει ή παύουν να λειτουργούν, με στόχο την χαρτογράφηση της κατάστασης και της εξαγωγής συμπερασμάτων για την εξέλιξη της ανεργίας στην περιοχή….
Σχετικά με την Ένωση Περιφερειών ( ΕΝΠΕ ).
Παρακολουθούμε με προσοχή την δραστηριότητα της Ένωσης Περιφερειών, που υποτίθεται πως συζητά προβλήματα που προκύπτουν στην λειτουργία των Περιφερειών.
Κατά την άποψη της ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ, η οπτική της γωνία δεν περιλαμβάνει τα πραγματικά προβλήματα και τις ανάγκες του λαού….
Το ενδιαφέρον της ΕΝΠΕ στρέφεται στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι διαχειριστές της εξουσίας, όταν προσπαθούν να εξειδικεύσουν και να εφαρμόσουν τις πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης….. Έχουν διαδικαστικό χαρακτήρα και δεν αμφισβητούν την ουσία της εφαρμοζόμενης πολιτικής, που εξυπηρετεί τα μονοπώλια και το μεγάλο κεφάλαιο.
Η Διοίκηση της ΕΝΠΕ αποδεικνύεται εύκολος συνομιλητής της κυβέρνησης, εξασφαλίζοντας μέσω των διαβουλεύσεων το άλλοθι μια τάχα δημοκρατικής αντίληψης.
Λειτουργεί, με την πλειοψηφία της ΝΔ, σαν σύμβουλος της Κυβέρνησης επιδιώκοντας την συναίνεση κυρίως των παραγόντων του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΙΝΑΛ, που κινούνται στην ίδια γενική πολιτική λογική.
Οι όποιες διαφωνίες εκφράζονται, στο εσωτερικό της, είναι αντίστοιχες των διαφωνιών που έχουν οι διαχειριστές του συστήματος, που υπακούουν πάντα στα κελεύσματα της Ε.Ε.
Η ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ εκτιμά πως στην ΕΝΠΕ αντανακλάται απόλυτα το αντιλαϊκό – αντιδραστικό περιεχόμενο του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ…..
Όσοι ασχολούνται με την Περιφερειακή Διοίκηση και τα πλατιά λαϊκά στρώματα, δεν πρέπει να περιμένουν τίποτε καλό από αυτή την συγκρότηση και την λειτουργία της Ένωσης Περιφερειών.
ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ
ΘΕΜΑ 1ο : Έγκριση του αριθμ. 4/26-01-2021 πρακτικού συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΘΕΜΑ 2ο : Άσκηση ή μη ενδίκου μέσου(αναίρεσης) κατά της υπ΄αριθμ. Α1657/2020 απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά (Τμήμα Γ’ Μονομελές).
Η υπόθεση αφορά πρόστιμο για νοθεία καυσίμων σε εταιρεία εφοδιασμού πλοίων.…… που τελικά ύστερα από απόφαση του Διοικητικού Εφετείου ακυρώνεται, με το σκεπτικό πως το δείγμα λήφθηκε από το πλοίο μετά την εκφόρτωση του πετρελαίου, παρότι προβλέπεται το αντίθετο.
Ο νομικός σύμβουλος προτείνει να αποδεχτούμε την απόφαση γιατί το ύψος του προστίμου δεν επιτρέπει την προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας….
Δεν αμφισβητούμε την γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου….
Διερωτόμαστε, όμως, αν οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες γνωρίζανε το τι προβλέπει ο νόμος για την λήψη δειγμάτων πετρελαίου ή όχι….
ΘΕΜΑ 3ο : Γνωμοδότηση δικηγόρου σχετικά με το από 2 Αυγούστου 2019 αίτημα του Δημητρίου Προβόπουλου προς την «Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας» για εξωδικαστική επίλυση διαφοράς.
Το ζήτημα αφορά υπερσυμβατικές εργασίες στην κατασκευή δεξαμενής στην Αντίκυρα, που δεν μπορεί να βεβαιώσει σήμερα η υπηρεσία….
Σημειώνεται, επίσης, πως δεν υπήρξε συμπληρωματική σύμβαση….
Η επιτροπή προσωρινής παραλαβής το 2016 βεβαιώνει τις εργασίες σαν αναγκαίες και καταγράφει πως υποχρεώθηκε ο ανάδοχος να τις κάνει χάριν της ασφάλειας του έργου….
Από τότε μέχρι σήμερα το χρέος της Περιφέρειας παραμένει ανεξόφλητο…..
Σε αυτή την βάση…… Δεν έχουμε αντίρρηση στον εξωδικαστικό συμβιβασμό….. Ζητάμε όμως γραπτές εξηγήσεις για τον τρόπο που λειτούργησε η Περιφερειακή Αρχή και οι υπηρεσίες της τότε….
Γιατί δεν έκαναν συμπληρωματική σύμβαση ;
Γιατί δεν πλήρωσαν έγκαιρα ως όφειλαν ;
ΘΕΜΑ 4ο : Διαβίβαση δικαστικής απόφασης και αίτημα λήψης απόφασης για άσκηση ένδικου μέσου της έφεσης κατά της με αριθ. 3/2021 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Λαμίας,για λογαριασμό της «Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας».
Το ζήτημα αφορά απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Λαμίας, που έκρινε σαν υποχρέωση της «Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας» να καταβάλει το ποσό των 15.300 ευρώ, ως αποζημίωση για ζημίες που προκλήθηκαν σε αγροτεμάχιο κατά την εκτέλεση του έργου “Συμπληρωματικές εργασίες αποκατάστασης κοίτης και αναχωμάτων Σπερχειού και Αλαμάνας”.
Αν η υπηρεσία θεωρεί αβάσιμους τους ισχυρισμούς του ιδιοκτήτη του αγροτεμαχίου…. Δεν έχουμε αντίρρηση στην άσκηση έφεσης.
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
ΘΕΜΑ 5ο : Έγκριση α) του από 28-01-2021 Πρακτικού 1 της Επιτροπής αξιολόγησης ενστάσεων και προσφυγών όλων των διαγωνιστικών διαδικασιών της Π.Ε. Εύβοιας σχετικά με την ένσταση της FANTASY CLEANING SECURITY & FACILITY ΙΚΕ κατά της αριθ. 31/14-01-2021 (Πρακτικό 2ο, Θέμα 13ο, ΑΔΑ: 6Λ737ΛΗ-ΩΤΖ) απόφασης της Ο. Ε της Π. Στ. Ε , β) συνέχιση της διαγωνιστικής διαδικασίας με τίτλο «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των κτιρίων της Π.Ε. Εύβοιας, του ΚΕΣΥ και των Δ/νσεων Α’/βαθμιας και Β’/βαθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ευβοίας» (Διακήρυξη με αρ. πρωτ. 248073/7366/24-11-2020 & ΑΔΑΜ: 20PROC007701192 2020-11-24)».
Σημειώνουμε εξ αρχής πως είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι με την ενοικίαση εργαζομένων για τις υπηρεσίες καθαριότητας….. Διαφωνήσαμε με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό.
Με αυτή την λογική ….. Θα ΑΠΕΧΟΥΜΕ από την ψηφοφορία…..
Οφείλουμε, όμως να σημειώσουμε, επί της διαδικασίας του διαγωνισμού, πως αποκαλύπτονται σοβαρές παραλείψεις της διακήρυξης, μια και δεν αναφέρεται στον τρόπο πραγματοποίησης της υπηρεσίας καθαριότητας και στον αριθμό των εργαζομένων που θα χρησιμοποιηθούν….
Για αυτό και η επιτροπή ενστάσεων δηλώνει πως δεν μπορεί να τοποθετηθεί γύρω από τις αιτιάσεις για λειψό διατιθέμενο προσωπικό….
Αυτό οφείλουμε να το λάβουμε σοβαρά υπόψη μας και να εξάγουμε πολιτικά συμπεράσματα….. Πως οι υπογράφοντες την διακήρυξη δεν ενδιαφέρονται για τις συνθήκες δουλειάς των απασχολούμενων σε εργολαβίες.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ – ΜΕΛΕΤΕΣ – ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ
ΘΕΜΑ 6ο : Έγκριση του Πρακτικού ΙΙ – Ελέγχου Δικαιολογητικών Κατακύρωσης της ηλεκτρονικής δημοπρασίας έργου:«ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ ΛΙΜ. ΑΡΚΙΤΣΑΣ – Ν.Α.ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ», προϋπολογισμού 2.580.000,00 € με ΦΠΑ.
ΘΕΜΑ 7ο : Έγκριση του Πρακτικού ΙΙ – Ελέγχου Δικαιολογητικών Κατακύρωσης της ηλεκτρονικής δημοπρασίας του έργου :«ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΟΔΟ ΛΑΜΙΑΣ – ΚΟΜΠΟΤΑΔΩΝ – ΜΕΞΙΑΤΩΝ – ΛΟΥΤΡΩΝ ΥΠΑΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΦΥΡΑ ΚΩΣΤΑΛΕΞΙΟΥ»,προϋπολογισμού 600.000,00 € με ΦΠΑ, Π.Ε.Φθιώτιδας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 8ο : Έγκριση δημοπράτησης του υποέργου «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ»,του έργου:«ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ»προϋπολογισμού 495.000,00 € με ΦΠΑ.
Θεωρούμε πως η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ…. Δεν είναι ευθύνη και υποχρέωση της Περιφέρειας.
Τα επιμελητήρια οφείλουν να ενεργήσουν με δική τους ευθύνη….
ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ την εισήγηση.
ΘΕΜΑ 9ο : Έγκριση για την Οικονομική Τακτοποίηση, Παραλαβή της μελέτης και λύση της Σύμβασης της μελέτης: «Συμπληρωματικές μελέτες οδού Βίνιανη – Μαυρομάτα – όρια Ν.Ευρυτανίας».
Πρόκειται για τον δρόμο που θα συνενωνε το Καρπενήσι με την Καρδίτσα, όπου θα έπρεπε να συνεργαστούν και να συντονιστούν οι δύο Περιφέρειες, Θεσσαλίας και Στερεάς…
- Επειδή στην Θεσσαλία δεν έγινε τίποτε σχετικά……
- Επειδή και στο κομμάτι της δικής μας Περιφέρειας εκκρεμεί η ΜΠΕ και η σχετική άδεια από το Υπουργείο….
Προτείνει η εισήγηση να παραληφθει ημιτελής η μελέτη…. Χωρίς να προσδιορίζουμε τι θα γίνει στο προσεχές μέλλον…
Κατά την άποψη της ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ο δρόμος ήταν και είναι χρήσιμος και αναγκαίος…..
Οφείλαμε να συντονιστούμε καλύτερα με την Θεσσαλία και να ζητήσουμε επιτάχυνση της αδειοδότησης του Υπουργείου…
Είναι ολοφάνερες οι πολιτικές ευθύνες….. μια και έτσι παρατείνουμε την απομόνωση της Ευρυτανίας.
ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ την εισήγηση.
ΘΕΜΑ 10ο : Έγκριση πρότασης τροποποίησης με προέγκριση της ΣΑ ΕΠ066 του Π.Δ.Ε. της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, έτους 2021.
Προτείνονται δύο νέα έργα :
- ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ (ΑΙΘΟΥΣΑ Α) ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΛΑΜΙΑΣ.
- ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΕΙΣΟΔΟΥ ΛΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΟ ΛΑΜΙΑΣ – ΔΟΜΟΚΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΞΗΡΙΩΤΙΣΣΑ – ΣΑΝΑΤΟΡΙΟ
Πρόκειται για χρήσιμα και αναγκαία έργα….. Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 11ο : Έγκριση πρότασης προέγκρισης πιστώσεων σε έργα της ΣΑ ΕΠ0561 του Π.Δ.Ε. της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, έτους 2021.
Αφορά την Παροχή υπηρεσιών προσχολικής αγωγής (2020-2021) και την Παροχή υπηρεσιών προσχολικής αγωγής σε παιδιά με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες…
Πρόκειται για αναγκαίες δαπάνες που σταθερά και μόνιμα ζητάμε να αυξηθούν δραστικά….
ΘΕΜΑ 12ο : Έγκριση του Πρακτικού Ι Αποσφράγισης Δικαιολογητικών Συμμετοχής – Οικονομικής Προσφοράς της ηλεκτρονικής δημοπρασίας του έργου :«ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΙΧΟΙ ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗΣ κλπ»,προϋπολογισμού 500.000,00 € με ΦΠΑ,Π.Ε.Φωκίδας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 13ο : Έγκριση του Πρακτικού Ι Αποσφράγισης Δικαιολογητικών Συμμετοχής – Οικονομικής Προσφοράς του έργου «ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΑΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΧΩΡΩΝ»,προϋπολογισμού 50.000,00€ με ΦΠΑ, Π.Ε.Φωκίδας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 14ο : Έγκριση πρακτικού Ι και ανάδειξη προσωρινού μειοδότη της ηλεκτρονικής δημοπρασίας του έργου: «ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟΥ ΒΑΡΔΟΥΣΙΩΝ», προϋπολογισμού 240.000,00€ με ΦΠΑ, Π.Ε.Φωκίδας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 15ο : Έγκριση του Πρακτικού ΙΙ Ελέγχου Δικαιολογητικών Κατακύρωσης της ηλεκτρονικής δημοπρασίας , του έργου “ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ ΖΩΝΗΣ ΛΙΜΕΝΑ ΙΤΕΑΣ (Λ.Τ.Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ)”,προϋπολογισμού 124.000,00€ με ΦΠΑ., Π.Ε.Φωκίδας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 16ο : Έγκριση 2ου πρακτικού και κατακύρωση της ηλεκτρονικής δημοπρασίας του έργου: «ΤΕΧΝΙΚΑ-ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΝΕΟΥ ΑΡΓΥΡΙΟΥ-ΟΡΙΑ ΝΟΜΟΥ-ΓΕΦΥΡΑ ΑΥΛΑΚΙΟΥ», προϋπολογισμού 495.000,00 € με ΦΠΑ, Π.Ε.Ευρυτανίας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 17ο : Έγκριση 2ου Πρακτικού διαγωνισμού για το έργο «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΩΝ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ 2020», προϋπολογισμού 240.000,00 € με ΦΠΑ και κατακύρωση της σύμβασης,Π.Ε.Ευρυτανίας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 18ο : Έγκριση 1ου Πρακτικού διαγωνισμού για το έργο «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ»,προϋπολογισμού 395.000,00 € με ΦΠΑ και ανάδειξη προσωρινού αναδόχου,Π.Ε.Ευρυτανίας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 19ο : α)Έγκριση της Διακήρυξης και των λοιπών συμβατικών τευχών δημοπράτησης του έργου : «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Π.Ε.ΒΟΙΩΤΙΑΣ», ΥΠΟΕΡΓΟ «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Π.Ε.ΒΟΙΩΤΙΑΣ (Α’ ΦΑΣΗ)»,προϋπολογισμού 4.428.000 € με ΦΠΑ.β)Ορισμός της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Π.Ε.Βοιωτίας ως υπηρεσίας που θα διεξάγει τον διαγωνισμό.γ)Ορισμός χειριστή του έργου στο ΕΣΗΔΗΣ.
ΘΕΜΑ 20ο : Έγκριση του Πρακτικού ΙΙ και κατακύρωση σύμβασης της δημοπρασίας του έργου:«ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗ & ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡOΧΕΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΥΛΙΚΗΣ ΚΑΣΤΡΟΥ»,προϋπολογισμού 2.700.000,00 € με αναθεώρηση και ΦΠΑ,Π.Ε.Βοιωτίας.
Υπενθυμίζω την θέση που διατυπώσαμε στην Οικονομική Επιτροπή στις 4/11/2020 ……
Το συγκεκριμένο θέμα έχει συζητηθεί πολλές φορές στην Οικονομική Επιτροπή, που έκρινε πως με την αποδοχή της προσφοράς του 3ου μειοδότη έχανε ένα σημαντικό ποσόν σε σχέση με τις προσφορές του 1ου και του 2ου, που δεν αιτιολόγησαν τις προσφορές τους και αποκλείστηκαν….Για αυτό το παρέπεμψε στο Τεχνικό Συμβούλιο επιδιώκοντας να ακυρώσει τον διαγωνισμό, ακολουθώντας τις οδηγίες του Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών.
Το Τεχνικό Συμβούλιο όμως που συνεδρίασε δεν έκρινε συγκριτικά τις προσφορές αλλά μόνο την 3η που θεώρησε συμφέρουσα, εκτιμώντας την απόφαση της απόφασης Προδικαστικών Προσφυγών ως κυρίαρχη.
Η αναπληρώτρια Διευθύντρια Τεχνικών Υπηρεσιών Βοιωτίας, σύμφωνα με το πρακτικό του Τεχνικού Συμβουλίου παρουσίασε το ιστορικό της υπόθεσης, εξέφρασε σαν άποψη της υπηρεσίας το πρώτο πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού, χωρίς να παίρνει υπόψη της την άποψη της Οικονομικής Επιτροπής.
Έτσι το Τεχνικό Συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα και ζητά την κατακυρώσει του διαγωνισμού στον 3ο μειοδότη.
Έτσι οδηγούμαστε σε τετελεσμένα…..
Επειδή αυτό πολιτικά δεν μπορούμε να το αποδεχτούμε, ζητάμε από την νομική υπηρεσία να μας γνωρίσει αν υπάρχουν περιθώρια αντίδρασης…. Με σκοπό την ακύρωση του διαγωνισμού….
Αν αυτό δεν γίνει αποδεκτό….. ΑΠΕΧΟΥΜΕ από την ψηφοφορία.
Σε αυτή την βάση και με τον τρόπο που εξελίχθηκε η υπόθεση…. ΑΠΕΧΟΥΜΕ από την ψηφοφορία…. Υπενθυμίζοντας πως ποτέ δεν μάθαμε την γνώμη της νομικής υπηρεσίας, που τότε ζητήσαμε..
ΘΕΜΑ 21ο : α)Έγκριση της Διακήρυξης και των λοιπών συμβατικών τευχών δημοπράτησης της μελέτης:«ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΔΟΥ ΑΠΟ Π.Ε.Ο.ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ-ΘΗΒΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΙΣΜΟ ΚΟΡΩΝΕΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ»,προεκτιμώμενης αμοιβής 181.962,94 € με ΦΠΑ.β) Ορισμός της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Π.Ε.Βοιωτίας ως υπηρεσίας που θα διεξάγει τον διαγωνισμό.γ)Ορισμός χειριστή του έργου στο ΕΣΗΔΗΣ.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 22ο : Έγκριση του πρακτικού ΙΙΙ της επιτροπής διαγωνισμού,για την ανάθεση εκπόνησης της μελέτης με τίτλο:«ΜΕΛΕΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΟΔΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ – ΖΑΛΤΣΑ»,προεκτιμώμενης αμοιβής:1.146.951,61 € χωρίς Φ.Π.Α.,Π.Ε.Βοιωτίας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 23ο : Έγκριση α) Προσφυγής στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, σύμφωνα με την παρ. 2.γ, του άρθρου 32, του Ν.4412/2016 & με το άρθρο 32 Α, του Ν.4412/2016 όπως προστέθηκε με το Ν. 4605/2019, λόγω κατεπείγουσας ανάγκης, β) Πρόσκλησης προς Οικονομικούς Φορείς και των όρων αυτής για την επιλογή αναδόχου, γ) Ορισμού της Δ/νσης Τεχνικών Έργων Π.Ε. Εύβοιας ως Αρχής που θα διενεργήσει τον διαγωνισμό και δ) Εξουσιοδότηση για σύσταση Επιτροπής Διαγωνισμού των δεκαοκτώ (18) υποέργων του έργου με τίτλο: «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ Π.Ε.ΕΥΒΟΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ & ΔΗΜΟΥ ΔΙΡΦΥΩΝ – ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ (ΣΦΟΔΡΗ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ «ΘΑΛΕΙΑ») ΤΗΣ 08 & 09-8-2020» και ενάριθμο 2018ΕΠ86600011, συνολικής προεκτιμώμενης αμοιβής 57.900.000,00 € (με Φ.Π.Α.)
Πρόκειται για μεγάλης αξίας και οικονομικού περιεχομένου παρέμβαση, που σε κάθε περίπτωση θέλουμε να εξελιχθεί με διαφανείς και αδιάβλητες διαδικασίες….
Δεν ξεχνάμε, φυσικά, πως τα έργα αυτά θα στοίχιζαν λιγότερα και οι ευθύνες της Περιφέρειας θα περιορίζονταν στον ποιοτικό έλεγχο και την χρηστική αξία του έργου…. Αν υπήρχε ο ΕΝΙΑΙΟΣ . ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΦΟΡΕΑΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ που από καιρό έχουμε προτείνει….
Δυστυχώς με πολιτική ευθύνη των διαχειριστών της εξουσίας, που πιστεύουν στις ιδιωτικοποιήσεις και την ιδιωτική πρωτοβουλία…. Αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει.
Έτσι γίνεται μονόδρομος η προσφυγή σε εργολάβους….. Που όμως πρέπει να είναι πολλοί και από όλους τους νομούς της Περιφέρειας, ώστε να αποφύγουμε συνεννοήσεις και περίεργους διακανονισμούς….
Η πρόσκληση τους πρέπει να δημοσιοποιηθεί….
Η πρόταση τους να γίνει σε κλειστό φάκελο…..
Επειδή τα έργα πρέπει να γίνουν γρήγορα δεν έχουμε αντίρρηση στην επιτάχυνση των διαγωνισμών, με συνοπτική διαδικασία.
ΘΕΜΑ 24ο : Έγκριση παράτασης της προθεσμίας περαίωσης εργασιών του έργου: «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΟΔΟ 22 (ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΚΟΠΙ-ΔΑΦΝΟΥΣΑ-ΚΑΛΥΒΙΑ-ΣΠΑΘΑΡΙ-ΜΕΤΟΧΙ-ΚΗΡΙΝΘΟΣ) » ,Αναδόχου:Α.Ι.Γ.ΚΟΥΣΟΥΛΑΣ Α.Τ.Ε. ,Π.Ε.Εύβοιας.
Η σύμβαση υπογράφτηκε 17 – 3 – 20 και είχε ύψος 396.000 ευρώ.
Η φύση του έργου και η έκταση του έργου μας οδηγούν στην εκτίμηση πως υπήρχε το περιθώριο να πραγματοποιηθεί….
Έχει ήδη πάρει μια παράταση…… παρότι το έργο είχε επείγοντα χαρακτήρα και αφορούσε την αποκατάσταση βλαβών οδικού δικτύου.
Δεν συμμεριζόμαστε την άποψη της υπηρεσίας και ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ την εισήγηση.
Σημειώνουμε πως με τέτοιες παρατάσεις ακυρώνουμε – αναιρούμε την λογική του επείγοντος….
ΘΕΜΑ 25ο : Έγκριση παράτασης προθεσμίας περαίωσης εργασιών του έργου: «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΕΣ ΟΔΟΥΣ 21 (ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΚΟΠΙ-ΠΗΛΙ), 22 (ΤΜΗΜΑ ΚΗΡΙΝΘΟΣ-ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ-ΦΑΡΑΚΛΑ) & 23 (ΜΑΝΤΟΥΔΙ-ΚΥΜΑΣΙ)»,Αναδόχου: SICAP A.T.E., Π.Ε.Εύβοιας.
Πρόκειται για την 3η παράταση ενός έργου που είχε επείγοντα χαρακτήρα και αφορούσε την αποκατάσταση βλαβών οδικού δικτύου.
Δεν συμμεριζόμαστε την άποψη της υπηρεσίας και ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ την εισήγηση, παρότι αφορά μόλις 25 ημέρες, μια και η αίτηση του αναδόχου ήρθε καθυστερημένα.
Σημειώνουμε πως με τέτοιες παρατάσεις ακυρώνουμε – αναιρούμε την λογική του επείγοντος….
ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
ΘΕΜΑ 26ο : Έγκριση του υπ’ αριθμ. 27 πρακτικού της επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού, Αξιολόγησης Προσφορών και Διαδικασιών Διαπραγμάτευσης για την ανάθεση συμβάσεων παροχής υπηρεσιών «Μεταφοράς Μαθητών των δημόσιων σχολικών μονάδων Α΄/θμιας & Β’/θμιας Εκπαίδευσης, χωρικής αρμοδιότητας Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας για τα έτη: 2020-2021/2021-2022», συνολικού προϋπολογισμού 6.949.683,00€ άνευ ΦΠΑ, συμπεριλαμβανομένου δικαίωμα προαίρεσης 30%, στα πλαίσια εφαρμογής του Δυναμικού Συστήματος Αγορών (ΔΣΑ) με τη χρήση του ΕΣΗΔΗΣ – (Αριθμ. 1ης Πρόσκλησης Οικονομικών Προσφορών 139891/4542/15-7-2020).
Αφορά αλλαγή λεωφορείου και οδηγού…..
Εφόσον πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις……
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 27ο : Έγκριση του 9ου Πρακτικού της Επιτροπής διενέργειας του ηλεκτρονικού διαγωνισμού μέσω Δυναμικού Συστήματος Αγορών με τίτλο «Μεταφορά Μαθητών των δημοσίων σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης χωρικής αρμοδιότητας Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας για τρία σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022 & 2022-2023.
Πρόκειται για καινούργια αίτηση ενδιαφερομένου που υποβλήθηκε ηλεκτρονικά…..
Εφόσον πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις…… Δεν έχουμε αντίρρηση…..
ΘΕΜΑ 28ο : Τροποποίηση μαθητικών δρομολογίων στα πλαίσια της Διακήρυξης Δυναμικού Συστήματος Αγορών, για την ανάθεση συμβάσεων Μεταφοράς Μαθητών αρμοδιότητας Π.Ε. Βοιωτίας.
Πρόκειται για τροποποιήσεις δρομολογίων που πρόκυψαν ια την εξυπηρέτηση του Σχολείου της δια βίου μάθησης…..
ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΘΕΜΑ 29ο : Έγκριση της υπ΄αριθμ. 11802/26/20-01-2021 απόφασης του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Φωκίδας περί διάθεσης πόρων και μέσων για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών (αντιμετώπιση συνεπειών βροχόπτωσης – χιονόπτωσης από 3/01/2021).
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 30ο : Έγκριση της υπ΄αριθμ. 8858/338/15-01-2021 απόφασης του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Εύβοιας περί κατάρτισης μητρώου οικονομικών φορέων (εταιριών – φυσικών προσώπων) για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών από χιονοπτώσεις, παγετό, πλημμύρες, πυρκαγιές, κ.λ.π., στην περιοχή ευθύνης της Π.Ε. Ευβοίας, το χρονικό διάστημα από 01-01-2021 έως 31-12-2021.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 31ο : Έγκριση της υπ΄αριθμ.17154/80/27-01-2021 απόφασης του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε.Φθιώτιδας περί διάθεσης πόρων και μέσων για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών .
ΘΕΜΑ 32ο : Έγκριση της υπ΄αριθμ.1440436/24-01-2021 απόφασης του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε.Ευρυτανίας περί διάθεσης πόρων και μέσων προς αντιμετώπιση έκτακτων φυσικών φαινομένων. (Βροχοπτώσεις – χιονοπτώσεις από 23/01/2021).
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Όλες οι Περιφερειακές Ενότητες να καταρτίσουν και να υποβάλλουν στην Οικονομική Επιτροπή πίνακα σημείων, τοπογραφικά καθορισμένων, όπου εγκαθιστούν μηχανήματα σε επιφυλακή για αποχιονισμό, αναφέροντας και το είδος του μηχανήματος, που θα επισυνάπτεται στο αίτημα έγκρισης σχετικής δαπάνης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
ΘΕΜΑ 33ο : Α. Έγκριση σύναψης και σχεδίου Σύμβασης διαβαθμιδικής συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού, για την υλοποίηση του έργου: «Ολοκλήρωση δικτύου αποχέτευσης ακάθαρτων και εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ευρύτερης περιοχής Ιστιαίας – β φάση». Β. Εξουσιοδότηση Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας για την υπογραφή της και ορισμός μελών στο όργανο παρακολούθησής της.
Πρόκειται για θέμα αρμοδιότητας του Περιφερειακού Συμβουλίου. Και εκεί θα έπρεπε να συζητηθεί…. Αν τελικά τεθεί, θα πούμε την γνώμη μας.
Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι με τον θεσμό της διαβαθμιδικής συνεργασίας, που στην ουσία χρησιμοποιείται για να καλύψει τα σοβαρά κενά της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού…..
Αντί να γίνονται προσλήψεις προσωπικού και ειδικότερα μηχανικών, θεωρείτε λογικό να φορτώνουν τους μηχανικούς της Π.Ε Εύβοιας με πρόσθετες υποχρεώσεις…
ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ την εισήγηση.
ΘΕΜΑ 34ο : Έγκριση σύναψης και σχεδίου Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ και της Ιεράς Μητρόπολης Φθιώτιδας για το έργο της ΣΑΕΠ 066 με τίτλο: «ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ» και ΚΕ 2020ΕΠ06600010 εξουσιοδότηση κ. Περιφερειάρχη για την υπογραφή της και ορισμός μελών στην Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησης.
Πρόκειται για θέμα αρμοδιότητας του Περιφερειακού Συμβουλίου. Και εκεί θα έπρεπε να συζητηθεί…. Αν τελικά τεθεί, θα πούμε την γνώμη μας.
Πρόκειται για έργο που είναι ευθύνη και υποχρέωση της Εκκλησίας…..και όχι της Περιφέρειας.
ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ την εισήγηση.
ΔΑΠΑΝΕΣ
ΘΕΜΑ 35ο : Έγκριση Εξειδίκευσης δαπανών από τον Τακτικό Προϋπολογισμό Οικονομικού Έτους 2021 (Ειδικός Φορέα 073) για δαπάνες, προμήθειες, συντηρήσεις ή παροχή υπηρεσιών, έτους 2021,Π.Ε.Φωκίδας.
ΘΕΜΑ 36ο : Α)Έγκριση εξειδίκευσης πίστωσης από τον Τακτικό Προϋπολογισμό οικονομικού έτους 2021 (ειδικός φορέας 073) για δαπάνες,προμήθειες,εργασίες,παροχή υπηρεσιών Π.Ε. Φθιώτιδας, έτους 2021. Β)Έγκριση εξειδίκευσης πίστωσης από τον Προϋπολογισμό Δημοσίων Επενδύσεων οικονομικού έτους 2021 (ειδικός φορέας 071) για δαπάνες,προμήθειες,εργασίες,παροχή υπηρεσιών Π.Ε. Φθιώτιδας, έτους 2021.
ΟΧΙ…. Στις δαπάνες 9.000 ευρώ και 18.000 ευρώ για την “Δημιουργία Γεωγραφικού χαρτοφυλακίου για την σύσταση δικτύου συνεργασίας επιχειρήσεων και φορέων αναφορικά με την προώθηση ενεργειών προβολής σε όλη την επικράτεια για την δράση” ….. που δεν θεωρούμε σκόπιμες και αναγκαίες.
ΝΑΙ…. Στα υπόλοιπα.
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ
ΘΕΜΑ 37ο : Έγκριση τρίμηνης παράτασης για την προμήθεια υγρών καυσίμων έτους 2020-2021 για τις ανάγκες των Υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Ευρυτανίας, σύμφωνα με τους όρους της παραγράφου 4.3 Όροι Εκτέλεσης της Σύμβασης, του Κεφαλαίου 4. ΟΡΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ της υπ΄ αριθμ. 2/2019 Διακήρυξης (αριθμ πρωτ. 188609/3677/22-8-2019) και του άρθρου 9 των Συμβάσεων που έχουν υπογραφεί.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 38ο : Έγκριση του δεύτερου πρακτικού της επιτροπής Διενέργειας/Αξιολόγησης Αποτελεσμάτων Διαγωνισμών και διαδικασιών διαπραγμάτευσης όσον αφορά τον ανοικτό διαγωνισμό«ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΛΑΣΤΙΧΟΦΟΡΟΥ ΕΚΣΚΑΦΕΑ ΜΕΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΩΝ», συνολικού προϋπολογισμού 260.000,00 € με Φ.Π.Α.,Π.Ε.Φωκίδας.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 39ο : Έγκριση πρακτικού 2Γ της επιτροπής διαγωνισμού – κατακύρωση αποτελέσματος της αρ. πρωτ. 231306/6972/3-11-2020 Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, με τους ίδιους όρους της υπ’ αριθμ. 12/110934/3857/12-6-2020 διακήρυξης ηλεκτρονικού, ανοικτού, δημόσιου διαγωνισμού για την “ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ, ΦΙΛΤΡΩΝ, ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΩΝ – ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑ”, του άγονου τμήματος με α/α 18, συνολικού προϋπολογισμού 5.256,40€.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 40ο : Έγκριση πρακτικού 2Δ της επιτροπής διαγωνισμού – κατακύρωση αποτελέσματος της αρ. πρωτ. 256031/7541/3-12-2020 Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, με τους ίδιους όρους της υπ’ αριθμ. 12/110934/3857/12-6-2020 διακήρυξης ηλεκτρονικού, ανοικτού, δημόσιου διαγωνισμού για την “ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ, ΦΙΛΤΡΩΝ, ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΩΝ – ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑ”, των άγονων τμημάτων με α/α 12 και 16, συνολικού προϋπολογισμού 15.000,00€.
Δεν έχουμε αντίρρηση.
ΘΕΜΑ 41ο : Έγκριση της υπ’ αριθμ. 11099/516/19-1-2021 (ΑΔΑ:ΩΓ0Μ7ΛΗ-ΨΘ2) απόφασης του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, περί απευθείας ανάθεση προμήθειας ειδών πρώτης ανάγκης, για τροφοδοσία κλπ. στην Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, λόγω επιβολής περιοριστικών μέτρων για επιτακτικούς λόγους αντιμετώπισης του περιορισμού της διασποράς και των επιπτώσεων της νόσου (covid-19).
Δεν περιέχεται στην εισήγηση το τι ακριβώς χρειαζόταν η Περιφέρεια και πήρε…..
Δεν ξέρουμε τι είναι και πως επιλέχθηκε η εταιρεία 5.
Απέχουμε από την Ψηφοφορία.